در این مطلب به معایب فیلر بینی می پردازیم که عبارتند از:

حساس شدن پوست بینی

امکان دارد پوست بینی شما تا حدودی حساس شود و این حساسیت هم تا زمان پایان دوران نقاهت فیلر بینی ادامه دارد و بعد از آن به کلی حساسیت بینی شما رفع می شود.

قرمز شدن پوست بینی

یکی از شایع‌ ترین عوارض فیلر بینی قرمز شدن پوست بینی پس از تزریق می ‌باشد که این قرمزی پوست پس از طی چند روز به طور خود به خود از بین خواهد رفت. در واقع این قرمز شدن پوست بینی در مقابل عمل‌ های جراحی که افراد روی بینی انجام می دهند بسیار نا چیز می باشد، پس جای نگرانی نیست، قرمزی بینی سریعا از بین خواهد رفت.

ایجاد علائم خون مردگی روی سطح بینی

از دیگر عوارض تزریق ژل بینی، می توان ایجاد علائم خون مردگی در بینی را نام برد که این عارضه هم بعد از مدتی به کل از بین خواهد رفت و شما دیگر آن را روی بینی خود مشاهده نمی کنید. بنابراین جای نگرانی نیست، خون مردگی روی صورت به خودی خود از بین خواهد رفت.

امکان آسیب به پوست بینی

از آن جا که عمل تزریق فیلر بینی با سوزن انجام می گردد و سوزن با پوست بینی شما تماس خواهد داشت، ممکن است پوست بینی شما در اثر تزریق فیلر بینی آسیب ببیند.

نامتقارن شدن حالت بینی

گاهی ممکن است حالت نامتقارنی در بینی شما به وجود بیاید که این مسئله قطعا باعث نارضایتی شما خواهد بود، اما جای نگرانی نیست. زیرا شما می توانید با مراجعه به پزشک متخصص خود ، این مسئله را با او در میان گذاشته و سریعا برای درمان آن اقدام کنید.

امکان عفونت بینی

از دیگر عوارض تزریق فیلر بینی، امکان ایجاد عفونت در بینی می باشد که در واقع این عارضه در درون بینی ایجاد می شود و ممکن است این اتفاق باعث آزار بیمار بشود. به همین دلیل اگر شما عفونتی در بینی خود مشاهده کردید باید با مراجعه به پزشک متخصص خود برای درمان آن اقدام کنید.

امکان عدم مهارت پزشک

از دیگر عواملی که می‌ تواند سبب ایجاد عوارض فیلر بینی شود این است که شما در انتخاب پزشک خود دقت بسیار کنید و او را به خوبی بشناسید، زیرا پزشک متخصص شما مهم ترین انتخابی است که برای انجام تزریق فیلر بینی باید از آن آگاهی کافی داشته باشید. برخی از پزشکان با خریداری مواد تقلبی و بی کیفیت، معایب و عوارض زیادی را به بینی شما وارد خواهند کرد، در نتیجه بهتر است در مورد پزشک متخصص خود تحقیقات کافی را انجام بدهید، تا اطمینان حاصل کنید که تزریق فیلر شما با موفقیت انجام خواهد شد.

منبع: zibaieclub.ir