چانه یکی از بخش های مهم صورت است که مدل و فرم صورت را زیبا می کند. به همین دلیل چانه در زیبایی صورت شما نقش مهمی دارد و بایستی با فرم صورت شما هماهنگ باشد. عواملی مثل ژنتیک و پیری باعث می شود که چانه و نوک چانه شما از حالت درست و خوبی که دارد خارج شود، به همین دلیل هماهنگی و زیبایی صورت شما دچار مشکل می شود. با تزریق فیلر به چانه می توانید فرم مورد نظر خود را بدست آورید، نقص های چانه خود را بپوشانید و چانه را با فرم صورت خودتان بدون جراحی مطابقت دهید. با این روش در مدت زمان بسیار کمی بدون هیچ جراحی، بریدگی و بخیه به فرم دل خواهتان می رسید.

فیلر چانه چیست؟

یکی از روش های پر کاربرد و پر طرفدار برای زیبایی چانه، تزریق فیلر چانه است. علاوه بر زیبایی با این روش می توانید مشکلاتی مانند عدم تقارن، فرورفتگی و نابرابری در چانه را رفع کنید، البته تزریق فیلر به چانه مطابق فرم صورت شما تزریق می شود.

علاوه بر اینکه عقب افتادگی چانه و تقارن نداشتن اتفاق ناخوشایندی است، باعث می شود از سایر قسمت های صورت مانند بینی، گونه  و پیشانی بزرگ تر به نظر برسد و برای رفع این مشکل می توان از تزریق فیلر به چانه استفاده کرد.

اگرچه ژل چانه روشی خوب است و می تواند بسیاری از مشکلات چانه را برطرف کند، اما در بعضی موارد فیلر کافی نیست. در این موارد بایستی به پزشکان زیبایی مراجعه کرد تا در صورت نیاز از فیلر بینی و ...  نیز استفاده شود.

مشکلات رایج در چانه چیست؟

ناهنجاری های مختلف و بد فرمی چانه مشکلاتی است که در سراسر جهان رایج است. شایع ترین مشکلات چانه شامل کمبود حجم، بزرگ بودن چانه، عقب افتادگی چانه، مشخص نبودن خط چانه، افتادگی چانه و عدم تقارن است.

مشکلاتی که مربوط به چانه است بر قسمت های دیگر صورت هم تاثیر می گذارد. به همین خاطر، اکثر بیمارانی که برای عمل زیبایی برای قسمت های مختلف صورت مراجعه می کنند، می  فهمند که مشکلاتشان مربوط به چانه می شود. تزریق فیلر به چانه ظاهری واضح از شکل و خط چانه و ظاهری جذاب تری برای آقایان و خانم ها فراهم می کند. همچنین چهره ی شما را شاداب تر و جوان تر می کند. امروزه پزشکان زیبایی از فیلرهای حاوی هیالوروینک اسید برای تزریق به چانه، لب، گونه و سایر اجزای صورت استفاده می کنند.

منبع: zibaieclub.ir