ابروها یکی از اصلی ترین اجزای صورت هستند که نقش پررنگی در زیبایی چهره دارند و علاوه بر این مانع از رسیدن عرق به روی چشم ها شده و وسیله ای برای نشان دادن احساسات هستند. داشتن ابروهای زیبا و پرپشت همانطور که برای خانم ها مهم است، برای مردان نیز اهمیت فراوانی دارد. از این رو کاشت ابرو برای آقایان هم همانند خانم ها انجام می شود. برای آشنایی بیشتر با کاشت ابرو مردانه تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چه افرادی کاندیدای مناسب برای کاشت ابرو مردانه هستند؟

تقریباً تمامی آقایان می توانند از روش کاشت ابرو استفاده کنند اما افراد با شرایط زیر کاندیدای مناسب تری برای انجام این عمل زیبایی هستند:

·        آقایانی که در اثر عوامل مختلف دچار شکستگی یا سوختگی در ناحیه ابروها شده اند.

·        آقایانی که ابروهای نازک و کم پشت دارند و یا از فرم ابروهای خود راضی نیستند.

·        کسانی که به دلیل بیماری های مختلف زیبایی ابروهای خود را از دست داده اند.

·        آقایانی که از بانک موی سالمی برخوردار هستند.

·        آقایانی که به انواع بیماری های قلبی، کلیوی و دیابت مبتلا نباشند.

مراقبت های لازم بعد از کاشت

برای نتیجه گیری مناسب از روش زیبایی کاشت ابرو بهتر است مراقبت های لازم پس از عمل را انجام دهید که مهم ترین آن ها به شرح زیر می باشند:

·        تا سه روز بعد از عمل کاشت ابرو استراحت کنید و از خم کردن سر خودداری نمایید، چرا که ممکن است در روزهای ابتدایی دردهای خفیف در سر داشته باشید و خم کردن سر موجب افزایش تورم در ناحیه ابروها شود.

·        به مدت چند روز هنگام خوابیدن سر را نسبت به اعضای بدن بالاتر قرار دهید و حواستان باشد که ابروها با بالش برخورد نکنند.

·        در صورت بروز تورم، برای کاهش آن از کمپرس سرد بر روی ابروها استفاده کنید.

·        به مدت دو هفته از انجام فعالیت های سنگین مانند دوچرخه سواری و وزنه برداری اجتناب کنید، زیرا انجام این فعالیت ها باعث افزایش تورم و خونریزی در نواحی کاشت خواهد شد.

·        از مصرف نوشیدنی های الکلی و دخانیات بپرهیزید چرا که موجب رقیق شدن خون می شوند.

·        ممکن است بعد از عمل کاشت در ناحیه ابروهای خود احساس خارش کنید. شما باید سعی کنید در برابر این احساس خارش ابرو بعد از کاشت مقاومت کرده و تحت هیچ عنوانی ابروهای خود را نخارانید. خاراندن ابروها موجب آسیب به فولیکول ‌های کاشته شده می شود و نتیجه نهایی را تحت تاثیر قرار می دهد.

·        تا رسیدن به نتیجه نهایی از قضاوت کردن ابروهای خود پرهیز کنید.

منبع: zibaieclub.ir